Roczny pomeranian, który wabi się Lucky trafił do Kliniki Teodorowscy 4 stycznia 2023 roku. Po szczegółowych badaniach przeprowadzonych przez lekarzy Kliniki okazało się, że Lucky doznał urazu części miękkiej kręgosłupa odcinka tylnego. Urazu doznał po zbyt gwałtownym wychodzeniu spod łóżka.

W badaniu klinicznym stwierdzono rozluźnienie aparatu więzadła prostego rzepki w stawie kolanowym prawym. Podczas chodzenia pacjent charakterystycznie odciążał obie kończyny miedniczne i bardzo ostrożnie opierał kończynę prawą, w mniejszym stopniu lewą.

Po dokonaniu diagnozy, lekarze podali pacjentowi leki przeciwbólowe i przeciwzapalne, pacjent został również poddany antybiotykoterapii. Właścicielom zalecono, by ograniczyć ruch zwierzęciu i zastosować tzn. areszt klatkowy.

Następnego dnia po podaniu leków Lucky poczuł się znacznie lepiej. Pacjent zaczął poprawnie odbarczać wszystkie kończyny miednicze, a ból już nie towarzyszył podczas codziennego funkcjonowania. Utrzymano leczenie farmakologiczne i zalecono wizytę kontrolną.

9 stycznia 2023 roku właściciele wraz z Lucky'm przyszli do Kliniki na wizytę kontrolną, na której stwierdzono, że pies nie ma problemów z poruszaniem się, równomiernie obarcza wszystkie kończyny. Właściciele pacjenta także potwierdzili, że przez okres leczenia farmakologicznego nie zauważyli już oznak bólowych.

Lukcy na wizycie 4 stycznia 2023 roku.

Lukcy na wizycie kontrolnej.